urazcim-1010 Kızlar oğlum 6 aylık. Bu akşam sünnet oldu sünnetten 3 saat sonra gazlı bezler çıkmış. kanama oldu. Doktorumuz geldi açık bıraktı pipiyi böyle kalsın daha canını yakmayalım dedi. Siz nasıl bakım yaptınız yardım eder misiniz
Lolik urazcim-1010 karton bardağı kesip pipisine koyduk ki beze değip canı yanmasın . bizim de hiç sargılı durmadı
BabyArel urazcim-1010 geçmiş olsun karton bardak deneyebilirsiniz benim bebiş 4 aylık iki hafta önce oldu hareketli olmaya başladıkları zaman orayı ellemeye çalışıyordu eviniz sıcaksa bez ile dursun eski pıjama varsa ag kısmını yırtın o şekilde rahat eder bir gün boyunca hemen ıyıleşiyor endişe etmeyin