Deno46 Dört nişanda doğum yaptım arkadaşlar tecrübesiz tazecik anneyim. Oğlumun bezinde kan oluyo sebebi nedir sürekli de emziriyorum
Quadera Deno46 genelde susuzluktan beslenme yetersizliğinden pembemsi yada kırmızımsı lekeler oluşabiliyor. Gerçekten kan mı yoksa böyle lekeler mi onu görmeden kimse yorumlayamaz. Birde kakada kan olayı var o da makat çatlağı yada alerji demek. Yani kandan kastınız ne onu daha net açıklamalısınız
Bir-prens-annesiii Deno46 ben onu sormuştum doktora bizde eve geldiğimizin gecesi yaşadık bu durumu ondan sonra daha yaşamadık doktor az beslenmeden kaynaklanıyor dedi
Adaalp12 Deno46 canım benimde kızım var şu an 4 aylık yeni doğduğunda hep bezinde kan oluyordu. Doktorumuz kız çocuklarında bu olur anneden geçiyormuş dedi. Geçer dedi en fazla 10 gün sürdü ve gecti
Bebegimm1 Deno46 sütünüz yeteri kadar gelmiyor olabilir sağıp bi bakın öyle bsleyin sütünüz varsada bebeğiniz memeyi tam boşaltamıyor yeteri kadarda beslenemiyor olabilir genelde bebek doymadıgı için oluyor ama siz yarın bi doktora gidip gösterin derim
Woman35 Yetersiz beslendiği anlamına geliyor diye biliyorum sütünüz yeterli gelmiyor olabilir muhakkak çocuk doktorunuza danışın
Sonymom Kaç günlük bebeğiniz? Süt alerjisi büyük ihtimal, bunu araştırıp göz önünde bulundurun lütfen!
babyaksu Benim kızımda da olmuştu bir kere bezinde karşılaştım doktora sorduğumda hatta doktor bana sordu oldu mu diye annenin hormonlarından kaynaklı doğal bir durummuş korkulacak bişey yok demişti devam eden bir durumsa doktorunuza bir sorun bence