Reyhanpolat44 canım ılk 3 ay hızmı alırlar sonra yavaslar kural su 6 aykıkken dogumun 2 katı yasında 3 katı kılo almalı eger ıcın rahat etmezse doktora gıt ama zaten zatıf olsa doktor zayıf derdı mılletı dınleme bu aydan sınra daha da az alvklar hareketlenckler merak etme benım oglum topluydunazck 4 aylıkken uzuluyırdum gobegı vardı resmen sımdı bısı kalmadı 🤣 duzenlı yesın gerısını dusunme kı dıs donemlerı o da olmuyor😔