Kbr041 Dün bir yaşımıza girdik ocean d vitaminini kullanıyoruz. Ocean kullananlar kaç fıs vermeye başladınız 1 yaş itibariyle bide kaç IU aldınız?
Liyaninannesiiii Kbr041 aynı 1 fıs 600 iu. Ama elinizde kalan varsa bitirin sonra alınca 600luk alın doktor oyle demişti bize
anneleri-bisalin Kbr041 ben 400 lige devam ediyorum balık yağıda kullandığım için onun içinde de var çünkü 1 yaş sonrası 18 aylık şuan
livanurvealpinannesi61 Huma_kus34 özellikle kış mevsiminde kullanılması gerek. 1 yaştan itibaren 600 lük kullanılıyor.
Haffuse 1 yas icin kan tahlillerinde d vitaminie de bakiliyor… Ondan wonra doktorun yonlendirir… Doktorumuz once kizim icin ayni sekilde devam et dedi 400, ve 1 pis seklinde kullaniyorduk… D vit degeri dusuk cikinca, yine 400 2 fis, doktor 5 damla demisti…
livanurvealpinannesi61 Haffuse 1 yaştan itibaren 600 lük olan kullanılmalı 400 lük olan yeterli gelmez. Kilo başı 100 ıu olmalı..
Haffuse livanurvealpinannesi61 doktorum bana boyle olmasi gerektigini soyledi canim, ozellikle sormustum, 400 yeter dedi, Kan tahlillerine bakildi, ondan,sonra …
livanurvealpinannesi61 Haffuse Siz bilirsiniz bana da çocuk doktoru 1 yaş için 400 lük olan yeterli gelmez dedi.bebeğiniz kaç kilo.
momylerce Kbr041 doktorumuz 1 yaşına kadar 400 ünite olandan , 1-2 yaş 600 ünite olandan, sonrasında kan testi bakılıp ya 600e devam ya 1000e geçilebilir demişti
Haffuse livanurvealpinannesi61 9 kilo, ve 5 her gun 5 damlaya cikardi, normalde 3 damla kullaniyorduk… Aslinda ayni seye geliyor gibi, 400, 5 damladansa, 600 3 damla 🤔
livanurvealpinannesi61 anneleri-bisalin günlük d vitamini ihtiyacı 1200 ıu olmalı. 600 ıu ise 6 damla vermeniz gerek.