Kucukprens2 Göğsümde şişlik var daha 6 saat oldu . 3 gün önce doğum yaptım . Bi sıkıntım yoktu emzirirken ama geçmiyor ne yaptıysam sağıyorum ama gelmiyor süt 1 -2 damla ancak ama çok sert göğsüm
63_hulya_63 Kucukprens2 tikanmistir canım sıcak duş al ve oraya güzelce zeytinyağı ile masaj yap açılır
63_hulya_63 Kucukprens2 yukarıdan aşağıya doğru masaj yap güzelce ve memeni elektrik li pompa ile boşaltmayu dene
Gzdeemrl1 Kucukprens2 sıcak su ile pres yap göğsüne biraz ısınsın zorla da olsa sağmaya çalış, mastit olmuş olabilirsin. Veya duşa gir hangi göğsünse sıcak su tut oraya bikaç dakika sonra sağ göğsünü. Göğüs kanalların tıkandığı için süt gelmiyordur. Bende ilk doğum yaptığımda öyle oldu sıcak bezlerle pres yaptım duşa girdim sonra düzeldi. Allah yardımcın olsun
Gzdeemrl1 Gzdeemrl1 Kucukprens2 bir de bebeği ters emzir yani bebeğin dışarıya doğru emsin ters emzirme de kanalları açıyor çok etkili tecrübeyle sabittir
Kucukprens2 63_hulya_63 manuel pompa ile denedim çocuğu da emziriyorum ama olmadı hiç ne yapacağım bilmiyorum
Kucukprens2 Gzdeemrl1 sağ olun deneyeceğim bunları. Sezeryan oldum bugün sezeryan bandı çıktı banyo yapmam da sıkıntı olur mu ?
63_hulya_63 Kucukprens2 canm manuel hemen malesef sütü çekmiyor kanallar açıldıktan sonra güzel cekiyo elektrikli olanın vakum gücü iyi dye guzek cekiyo ama öncesinde mutlaka sıcak duş göğsüne sıcak suyu tut bol bol.sonrada yağla masaj yap ben top top olan yerlere elimle ovalardim sürekli bnmde yaş gibi olmuştu hatta sabah bjr uyandım gogsumh. Ağrısından taş kesilmiştim hemen sıcak duş aldım süt banyoda bile akmaya başladı
Rebru123 Kucukprens2 mastit olmuşsun canım benim bebeğim 6 aylık bende oluyorum sütünü elektrik li pompa ile sağ elle veya manuel ile gelmiyor ben hastanede sağdırdım. Emdikten sonra boşalt göğsünü tekrar olmageçmiş olsun
purpleviolet Kucukprens2 dr müsaade ettiği vakit yapın duşunuzu çok rahatlarsınız göğsünüze şişlik olan kısma masaj yapın ağrı olur. Bir de duştan sonra bebek ağız mendilleri oluyor ya pamuklu kumaş hani dikişleri kuru tutmak için kullanmıştım ıslak kalmasın diye
alp16alp Sicak dus al, tarakla dusta memeni tara bir nevi masajdir, sicak su torbasida koy ama en onemlisi sag bebek hepsini bosaltamiyor olani sen bosalt
Haffuse O yanlis emzirmeden kaynakli, ilk zamanlar ben de yasamistim, mastit gibi tikanma degil, agrisi yok di mi?..
Ahilal Kucukprens2 kız lahana varsa dolaba koy bir yaprak sonra kendi göğüsünün üstüne koy ama sağ bak yapmasan bir şey mastit olur perişan olursun yemin ederim çok kötü bir şey
Ceyda33 Ben de benzer bir durum yaşadım. 3 tane beze vardı ve süt gelmiyordu, bebeğim emmek istemiyordu. Söyleyince abes oluyor ama eşimden yardım almıştım. Ilık havlu ve masaj ile göğsü hazırlayın ve eşiniz çeksin. Başta süt gelmiyor tıkalı olduğu için ama ilerleyen dakikalarda gelecektir. Gelince göğsünüzü güzelce yıkayın ve sağın. Açıldı diye bırakmayın saat başı yarım saatte bir elinizle yada pompa ile sağın. Açıkçası çözümü bu şekilde buldum ben.
DMHD Kucukprens2 Çok çektim ben gövüsteki bezeden hamileyken başladı fazla ilaç veremedi doktor bebeğe zarar verir diye apse yapmış manuel ve elektirikli pompayla çok denedim ama faydası olmadı ağrı hep başa döndü. doğumdan bir ay sonra amaliyat olmak zorunda kaldım😢 inş tez zamanda iyileşir. Amaliyattan sonra duyan birkaç arkadalım beyaz lahana yaprağın biraz kaynatıp koysaydın iyileşirdi dediler bilmiyordum onu bir araştırıp dene derim çok faydası oluyormuş. Allah şifa versin inş🙏