Barlasmothers Merhaba arkadaşlar saat geç olduğu için doktoruma yazamıyorum da fitili en fazla kaç saatte bir atabilirim bilgisi olan var mı bebeğim 46 günlük
Prenses_annesi04 Barlasmothers kabizmi niye kullanıyorsun bebek daha küçük ben 2 aylıktı sanırım ondan sonra başladım yani tabi Dr onerdiyse eğer bilemem ama bildiğim akdariylada 1 gün yada 2 gün arayla verilir ben mecbur kalmadıkça vermezdim
Busbus03 Barlasmothers yarım fitil diyenler olmuş ama bizim doktorumuzda bölmedi acil doktoru da bölmedi 2 aylıktı
Barlasmothers Prenses_annesi04 kolik bir bebeğim var ağlama krizlerine giriyor ama tam gün gerçekten böyle doktorum önerdi zaten böyle sancıları tutunca fitil at biraz rahatlasın diye çünkü o kadar kötü oluyor ki gerçekten nefes bile almıyor ağlarken
vizviz8ari Tam verme sakın bebeğim iki aylıktı eczacı uzunlamasına yarıya bölerek ver demişti etkili bir fitilmiş çünkü sadece 5-6 aylıkken bölerek vermiştim bir kaç kez işe yaramıştı bizde
Prenses_annesi04 Barlasmothers kıyamam ya Rabbim yardım etsin insllah Dr onerdiyse sıkıntı olmaz insllah ama yarım kullan küçük ya bebek
Barlasmothers Prenses_annesi04 tamam canım çok teşekkür ederim kullanmak istemiyorum ilaç ama o kadar kötü oluyor ki bende onunla ağlıyorum kucakta bile susmuyor artık o kadar kötü oldumki bende
Prenses_annesi04 Barlasmothers gecicek inşllah duş aldır hergun yada 1 günde 1 ama evin sıcaksa böyle beline karnına sıcak su köy bide korse var bebek korseleri oda fayda eder
Gulnurbozkurt Böyle durumlarda nöbetçi eczanelerden bilgi alıyorum ben sizde isterseniz arayıp bi sorun daha iyi bilgilendirirler