Kizlar adetim biteli 1 hafta falan oldu ve az önce tekrar kanamam oldu yani daha önce başıma böyle bir şey hiç gelmemişti .normalde adetim düzenlidir ama doğumdan sonra duzensizlesti ve hep çok gec adet olmaya başladım yani 1 hafta gecikmeli adet oldum emzirme de vae bende böyle bir durum yaşayan vae mj acaba şimdi adetli miyim yoksa özüe kanaması mi oruç nasl tutacam kafam bir milyon 😑