Eylem18 Kızım 3 aylık olacak 10 gün sonra doğdu günden beri çok sık ağlıyo gazını fln çıkartıyoruz karnı tok altı temiz çok ağlıyor bir çözüm ya emizik asla tutmuyor daha çok ağlıyo🤦♀️
Gamzeeyigun Eylem18 ben gazı bir kere çıkarınca rahatladı sanıyordum ama daha geride bir dünya gaz daha duruyormuş muhtemelen çıkarmasına rağmen hala gazı vardır
YaseminAren Eylem18 karnı toksa yuzde 90 gazdır emın olum ıyıce cıktıgndan hala aglıyırsa doktora goturun belkı Baska bırsey vardır ama benım oglum oyle gaz cıkarırdı kı aldıgı nefes gaz oluyor sanarsın