Oğlum iyice delirdi daha 23 ayligiz.(2aydir babasından uzak)iki yaş sendromudur diyorum ama bu sinir normal mi bilemiyorum.kizlar onun dediğini ya yapacaksın yada seni dövüyor öyle böyle dövmek değil .düzgün konuşuyorum bak sana vurmuyorum sende vurma diyorum daha fazla vurup daha fazla canımı yakiyo.hirsini alamayıp eşyalara vurmaya başlıyor.kucagima alıyorum sakinlessin diye saçlarımı kopartir ,ısırır değişik değişik şeyler.dun çok sabrımı taşırdı ve bitane vurdum.agladi bende oturdum ağladım.resmen çocukla baş edemiyorum.ne yapmam lazım 😔onun bu davranışları normal mi artık onu bile düşünür oldum