Bssraa2 bende sezeryanla doğum yaptım hiç bir fikrim yok bir dönem oldu ama geçti o ağrım bu bambaşka sanki her gece açıkta kalıyor tutuluyorum değişik bir ağrı Allah yardımcımız olsun birde bu aralar çok kucak istiyo ondan olabilir, sizde duruşunuzu oturuşunuzu kucağa almak için eğilip kalkmalariniza dikkat edin o aylarda bir bel tutulmuşluğum vardı çok zordu