Azraninannesi benim kızım da 4,5 yaş O da bu aralar bana bağırmaya ve sinirlenmeye başladı. Bizi rol model alıyorlar. Biz ne kadar sınırlı olursak bizi taklit ederek aynı şekilde davranıyorlar. Bir sinirli anında bu sefer kızmadım ve kızım ben çok sakinim senin de sakinleşmeni bekliyorum yoksa seninle konuşamam. Benimle sakince konuşabilir misin dedim ve ona biraz zaman verdim. Baktım bu sefer sakinleşti ve düzgünce konuşmaya başladık. Bazen çözüm sakin kalmak sadece. Benzer sorunları var bu yaşların. Çok zor ve yorucu biliyorum ama çözümü de var mutlaka.