İyi akşamlar hanımlar bi sorum olucak 3 aylık oğlum var geceleri hep aynı saate uyuma vaktinde ağlaya ağlaya uyuyor kucağıma alsam bu sefer uyumuyor sonra uyuya kalıyor altı temiz karnı tok gazı çıkmış halde oluyor ne yapsam ağlaması geçmiyor gündüzleri çok iyidir geceleri hep aynı vakitte aynı saate ağlayarak uyuyor bunun nedeni nedir ya ilk çocuğumu sallayarak alıştırmıştım oğlumda sallamıyorum aynı vakitte ağlamasanın bi nedeni varımdır şaştım kaldım tecrübesi olan anneler varsa yazarsa sevinirim i…