5 buçuk aylık oğlum doğduğundan beri aynı. 2 aylıkken reflü dedi doktor ilaç yazdı iki hafta kullandım bir etkisini görmedim . Aşırı iştahlı oğlum doydugunu hissetmiyor diye düşünerek mama miktarını azalttım saat araliginida. Geceleri zor oldu ama bu şekilde baş edebildim