Merhaba kızlar bebeğim 52 günlük oldu bugün ve doğduğundan beri gaz sancısı çekiyoruz o kadar zorlu bir dönem atlattık ki daha doğrusu gaz sancısı çektiğimizi sanıyorduk defalarca hastanelik olduk ultrasonlara filmlere girdik ben her zaman erken sünnet ettirmek istiyordum nasip bugüneymiş eşimin bi tanıdığı başhekimdi görüşüp gittik sünnetimizi tam yapacakken muayene etti ve bebeğin Organının kapalı olduğunu ve iltihaplı olduğunu farketti çocuk idrarını yapmakta zorlandığı için kıyametleri koparıyormuş meğersem ben bezini değiştiriyordum sürekli ve yaptığını görüyordum ama meğersem bağırsaklar baskı yaptığı için sızdırma şeklinde idrar çıkıyormuş ilk defa anne oldum ve çok değişik bir tecrübe edindim erkek çocuğu annelerine tavsiyemdir gaz sancısı sanıyor olabilirsiniz en yakın bir kuruluşa götürüp gösterin ben o kadar muayene oldum hastanelerde hiç bir doktor bana bunu söylemedi direk gaza yordular ne kadar bilinçsiz doktorlar da varmış onu da anladım