Aleyna0 öncelikle geçmiş olsun bebeğinizle sağlıklı mutlu bir ömrünüz olsun benim de doğumum sezaryen oldu ve asansörsüz 5. Katta oturuyorduk. Hiç dert etmeyin bende çok korkmuştum çıkamıcam diye ama yavaş yavaş çıktım düşündüğümden bile kolay oldu. Hatta yardımcı olacak kimsem de yoktu eşimden başka Allah güç veriyor hepsi halloluyor hareket etmeniz daha iyi inanın. Ayaklarınızı hep sıcak tutun, midenizi zorlamayacak şekilde beslenin çünkü kabızlık ve karın ağrısı bu dönemde yorucu olur. Dikişlere dikkat edin dr unuzun önerdiği vakitte güzel bir duş çok iyi geliyor hatta kendime de bebek ağız mendillerinden ayırmıştım kurulamak için kullandım. Kendinize güzel rahat bir yer yapın evinizde konforunuz her şeyden önemli şuan. Ağrılara zorluklara uykusuzluğa rağmen bebeğinize odaklanın inanın hiç geçmeyecek gibi gelse de su gibi geçiyor zaman.