Kızlar oğlum yaklaşık üç ay dır mememi emmiyor sürekli mememi veriyorum teklif ediyorum fakat almıyor ben de de hata var kolik iken sürekli meme istediğinde doymadığını düşünerek biberon ile mama çok verdim. Sütüm de şu an azaldı Sarak veriyorum ama yaklaşık %90 mama ile besleniyor gün içerisinde. Tekrar memeye alıştırabilir miyim sizce var mı bir taktiğiniz ( emzirme danışmanı dışında) ( göğüs ucu Silikonu ile de vermeyi denedim fakat ret etti)