43 günlük bebeğim 10 gündür mama yedikten sonra kusuyor. Doktor kilo alımı normal fazlasını çıkarıyordur dedi ama bugün dışkısında 2 kere ince ince kan gördüm. Anne sütünü neredeyse hiç almıyor aptamille besliyorum. Alerjik bir durum mudur bilgisi olan var mı acaba