H-F korkmayın bence. toksik etki yaratacak bir durum değil. 1 kereliğine yaşandığı sürece sorun olacağını düşünmüyorum. ayrıca ben yetişkin olarak 20 damla kullanıyordum. çok da düşük değildi d vitamini oranım. nereden uyduruyorlar yok yetişkinler bile kullanmıyor falan. tamam siz gidin baktırın sorun yine de ama telaşlanmayın kendinizi üzmeyin.