Kızlar doğumdan sonra hangi vitaminleri kullandınız ? 19 günlük anneyim kendimi bazen çok halsiz hissediyorum tansiyonum falan düşüyor bazen uykusuzluktan. Doktorum imom latte önerdi onu kullanıyorum bir de demir yazdı o kabızlık yaptı bıraktım. Önerdiğiniz emzirme döneminde kullanılan demir, d vitamini, omega, takviyesi var mı acaba ?