7.5 aylım kızım var herkese gider durur oynar ama eşimde bunları yapmiyor bi isten geli ce gördüğunde sevinir şirinlik yapar o kadar esim kucagina aldiginda uyutmak istediginde oynaymak istediginde hepsinde agliyor beni isyiyor böyle olunca eşimde kendini geri çekti hoç bir şekilde yardim edemiyor karı koca iliskimiz olumsuz etkileniyor baba kiz iliskileri yok düzelir mi daha erken mi ben tek basima yoruldum 🥹🥹🥹 yazarken bile ağlıyorum