bize de aynı durum olmuştu çok kafama takıyordum ama doktor numaradan ağlıyor dedi yaşına kadar düzelir dedi ve gerçekten öyle oldu hala öyle çok canı yanmadıgı sürece gözünden yaş akmaz 13 aylık oldu oğlum inan ki diğer bebişlere bakıyorum bir aglıyorlar gözleri şelale ama bizimkinde hiç öyle olmuyor 😊