Deletedmom_297 Saç gözükmesinin abdesti bozduğunu hiç duymadım canım sen yinede çevrende güvendiğin biri varsa sorabilirsin hatta eşinin gittiği bi camii varsa onun imamınada sorabilirsiniz. Ben cami mescit bulamadığımda oturup arabada kılıyorum neticede Allah görüyor o an hiç kılmamaktan iyidir eve gelince ne olur neolmaz kaza yapıyorum. Namazı hayatımıza işlemek gerçekten zor ama alıştıktan sonra tam manasıyla bırakmak mümkün olmuyor. İslamiyet zorluk değil kolaylık dinidir. Hiç kılmamaktansa bi emzirme odasında oturur şekildede kılabilirsin. Önemli olan o vakitte Allaha olan ibadet borcumuzu yerine getirebilmektir. Saçın göründü abdest kaçtı yada camii yok kılmıyımda ziyade göz ucuyla bile olsa o zor anda Allahı hatırlamak bana göre yeterli. Tabi içine sinmeyen bi yerde ve şekilde kıldığın namazı evde kaza edersen bence samimi bi ibadet yapmış olur.