Kızlar 2 ay 14 günlük oğlum var bu zamana kadar 3 yada 4 kez mama içti. Zaten gazlı bir bebegim var. Neyse sadete geleyim. 38+2 de 2315 gr doğdu oğlum. 1 ayda 1800 2. ayda 1100 gr aldı. Suan 5200 gr. Doktor cok güzel kilo aldıgını ebe ise kilosu sınırda deyip beni strese soktu. Sütüm kızımdaki gibi degil mememden güzel süt geliyor ama taş gibi olmuyor ayrıca oğlum emerken süt deli gibi de gelse cıkarıp cıkarıp aglıyor. Bugün 3 kez mama verdim her verdiğimde huzurla cok güzel uyudu. Siz nasıl ilerliyorsunuz ? Ben mamada verirsen memeyi bırakmasından cok korkuyorum. Vermezsem yetmiyormus gibi geliyor üzülüyorum. Siz bu durumda nasıl yol izlediniz ? ☺️