Simgetuna- benim kızım şuan 4 yaşında. Kalbindeki delik kapandı ama olması gerektiği gibi kapanmadığı için hala kontrole götürüyoruz. 1 aylıktı fark edildiğinde. Özel hastaneye götürüyordum oradaki doktor hiçbir şey dememişti. Bir kezde devlete götüreyim dedim oradaki doktor anladı. Tıp fakültesinden kardiyoloji randevusu alıp gittik. İki odacık ortasında 3.6 mm lik bir delik vardı. 18. Ayda kapandı ama çatı şeklinde kapanmış