Merhaba güzel anneler 6 ay önce doğum yaptım. Yalnızca 3 ay emzirebildim. Emzirme bittikten sonra meme usg çekildim. Bir sorun yoktu şükür. Bugün meme başında kahverengi alan da sert uzun bit kitle hissettim. Kısmen hareketli üstünde basınca hafif acı var. Panik yapıp en kötüsünü düşünüyorum. Başına gelen var mı? 3 ayda kötü bir durum gelişebilir mi?