nrtnsur Merhaba kızlar rota virüsü ve menenjit aşısı yaptırmayı önerdi doktorumuz ikisini de aynı gün üstelik ne düşünüyorsunuz hiç bi fikrim yardımcı olur musunuz ?
Damlanurrr nrtnsur bizim doktorumuz da önerdi ama aynı zamanda değil rota aşısını olduk tam hangi ayda hatirlayamadim ama menenjiti de bir aya kadar yaptiricaz doktorumuz öyle önerdiği için
Demiral nrtnsur bizde ikisini aynı gün olduk Bi sıkıntı olmadı sadece menenjit ates yapiyo onu kontrol edersiniz rota zaten ağızdan verilen bir ilaç ikisi aynı anda bi sıkıntı olmadı
benimbebegim nrtnsur 3 aylıkken rotavirüsün ilk aşısını oldu, 5 aylıkken rotavirüs ikinci doz menenjit birinci doz oldu aynı anda yan etki olarak da bir şey yaşamadık şükür
BuzluLatte nrtnsur 3.5 aylıkken rota ilk dozu oldu şuan 4.5 aylık 5.5 aylık olunca rota 2. Dozu olacak 7 den itibaren menenjit planlayacak doktorumuz
nrtnsur Damlanurrr ikisinin aynı anda olmasını garipsediğim için sordum olmamız gerekiyo hemen fln yaptı tanıdık bi doktorumuza sorduk sorun olmaz ama ne aceleniz var diyince aklıma takıldı
nrtnsur benimbebegim çok sevindim adınıza peki aşılara gitmeden önce çok az bi calpol verin ateşi çıkmaz garantilersiniz demişdi bi kaç anne ve ebelerimiz rotadan önce versem bişey olur mu?
Binnurayaz nrtnsur doktorum bana aşının etkisini azalttığını ve gereksiz ilaç olduğunu söyledi verdirmedi dün hepsini bir anda oldu akşama ateşi 37.8 di bir çay kaşığı verdim güzel uyudu fikrimce olursa verin yada ağrısı olduğunu hissederseniz. Ayın 14ünde 4 aylık olacak
benimbebegim nrtnsur Veren ve etkisi gören de var ama benim doktorum 38i görmediğin sürece verme demişti, bebeklerde bağışıklığın ateşle mücadele etmeyi öğrenmesi gerektiğinden yana ben o yüzden vermiyordum gerekte kalmadı şükür