Merhaba anneler;
Bebeğim 2,5 aylık tek gözde kanal tıkanıklığı mevcut.Çok fazla çapaklanıyor ve arada iltihap kapıp kızarıyor göz kapağı.Doktorumuz masaj ve iltihaplandığında damla önerdi.Geçmezse 1 yaşında küçük bir operasyon ile açacağını söyledi..Böyle bir durum yaşayan var mı ?