Abninannesi iyimserperest Ben yavas yavas taradim yağladım 3 buçuk aylık oldu bitmek üzere ama daha var Ama benim çocuğumun tepesindeki saçlar konakla birlikte dökülüyor Ense ve kafanın arka tarafında daha çok saç var
cglyn9 iyimserperest 3 aydan sonra olmaz diye biliyorum. benim bebeğim 2 buçuk aylıkken var olanları temizledik sonra bir daha olmadı
Sarenil iyimserperest ben banyo yaparken kıl fırçalar var chicco onla gerye doğru taradım doktor tavsiyesi geçti
Ysglsm iyimserperest benim bebeğimde doğduğundan beri olmamıştı 4,5 aylıkken oldu ilk kez şaşırdık biz de zeytinyağıyla yağlayıp tarayarak kurtardık bakalım tekrarlayacak mı
fatima kendiliğinden Geçmez diye biliyorum ben sizin sürekli saçındaysa şayet taramanız gerekiyor her banyo öncesi bana öyle söylemişti ebe
fatima iyimserperest Evet her banyo öncesinde hakiki zeytinyağ ile tarayarak çıkıyormuş bana öyle söylemişti ben o şekilde atlattım saçında ve kaşlarında vardı