Nrdnmrv vicco aldım 10 aylık benimkide sıralıyor tutunarak geziyor vs hemde dışarda giydireyim bazen biryerlere basmak istiyor dite aldım 20 numara aldım biraz büyük yürüyünceye kadar olur evde de giydiriyorum alıştı daha rahat yürüyor özgüveni geldi diyebilirim