birpatiningolgesinde Selam annişlerr bebeğine eğitici köpekcik alan varmı? Büyük ve kücük boyu var siz hangisini kullanıyorsunuz , ikisi arasındaki fark ne acaba almayı düsünüyorum da
yagmurkokusu_ birpatiningolgesinde hediye gelmişti bize kızım seviyor en çokta kulaklarını ısırmayı 😂
fatedogan birpatiningolgesinde ben aldım 2 aylık bebeğim 😂anlamaz büyünce oynasın diye almıştım ama kızım köpekçiği açtığımda renklerine ve sesine gülüyor 😂
sarmaliklahana birpatiningolgesinde kız olanı büyüğü almıştım kızım 4 aylık falandı. Suan 18.5 aylık. Yüzüne bakmışsa duana kadar 5 keredir fazla değil. Köşede bekliyor oynayan olsa da işe yarasa diye 🤣
purpleviolet Ben bir heves almıştım fakat yüzüne hiç bakmadı. Şuan 2 yaşında hala kenarda boynu bükük duruyor köpekçik 🥲
Deletedmom_875 Büyük kiz kardeşini aldım ben de şubat indirimlerinde. 9 aylık şu an seviyor dinlemeyi bakmayi falan ama bakalim 😂
kolonyalimendil birpatiningolgesinde üç gün önce aldım küçük olandan 5 aylık olacak oğlum sevdi☺️ bence bebişle alakalı bende tereddüt ettim başta sonuçta az para değil😏 ama benim oğlum sesli şeyleri seviyor aldım bi kutudan çıkarmadan baktırdım filan baktım heyecanlandı sevdi yoksa iade edecektim h.buradadan almıştım ☺️