Sedaas kızımda laktoz intoleransı var. Günde 5-6 kere gürültülü kaka yapardı. Sma nın laktozsuz maması var. 3 aylıkken tanı konuldu ve o zamandan beri bu mamayı kullanıyoruz. Şuan 1 yaşında. Laktoz intoleransı bebekte huzursuzluk yapar, meme reddi gelişmişti ve emmedi bebeğim. 6 aya kadar sağıp verdim sonra sütüm kesildi