Nevbahar bebişi ajansa kayitli olan yada tabidigi akrabazi falan filan. Hangi ajans ? Kayit ucreti var midir ? Foto cekim parasi va isteniyor mu ? Aklima gelmeyen ama bilmem gereken birseyler varsa buyrunuz dinliyorum 😊