kkbrylmazz tazyikli geliyo dr o yüzden kalıyo dr boğazında kızım da öyle olurdu hemen kucağıma hafif hafif sırtına vururdum hee beslenmeden sonra gazını sırtına yavaş yavaş vurup çıkarman lazm yoksa sancı yapa biliyo gaz yapa bilecek yiyecekler tüketmemeye çalışa bilir sn