BenTugce Arkadaşlar oğlum bir yaşında. İlk defe 7 8 günlük bir pişikle karşı karşıyayız. popüşinde geçmiyor testis yanlarında da var. Bepanthol , hametan zeytinyağ la roshe b5 kullandım geçirmedi hiçbiri önerisi olan var mıı 😢
Elalem35 BenTugce bol bol yıkayın ıslak mendil kullanmayın iyice kurulayın ve birakın bilmem ne pişik kremlerini hakiki kantorun yağı bir kez sürünce geçiyor 3 gün önce 1 yaşındaki oğlumda oldu ilk defa hemde ben öyle yaptım
Dryzc BenTugce bizimde kötü bir pişiğimiz vardı travazol günde bir defa 4 gün ve sonrasında trosyd 7gün ve sürekli kullanacağın gün içinde hamazinc reçetemiz buydu canım
Elalem35 BenTugce aktar yada eczanelerde oluyor ben aktardan aldım acayip bişey ya güneş yanığına falanda iyi geliyor
Elalem35 BenTugce bide ben doktora gittim ne olduğunu anlamadım ilk defa yaşadığım için mantar dedi pisliğin diğer adı dedi