Selimikomom Oğlum babybjörnde uyumayı çok seviyor kaldırdığımda ağlıyor fakat şöyle bir şey farkettim pozisyonu sanki oturuyormuş gibi içim rahat etmiyor sizcede öyle mi??
Nedirbuyani4022 Selimikomom benim oğlumda anakucagini çok seviyordu iki büklüm onun icjnde beş aya kadar yattı çok şükür bişey olmadı
Annesi23 Selimikomom bu yine iyi bence benim kızım pusette uyurdu çok severdi demekki böyle rahat ediyolar kendi hallerine bırakmak lazım 🤷🏻♀️
Azra41 Selimikomom pusette bundan daha iki büklüm duruyorlar. Anne karnında alisiklar böyle durmaya bı sıkıntı olacağını sanmıyorum
Selimikomom Nedirbuyani4022 aynen çok iki büklüm duruyor çocuğum rezilliği seviyor resmen rahat yerde yatınca uyanıveriyor🤦🏻♀️bir de gaz sancısı geldiğinde ona koyuyorum iyi geliyor saçma bir şekilde😂
Nedirbuyani4022 Selimikomom anne rahminde de oyleler ya ondan seviyolar heralde 😅 benimkinin kafası bile eğik dururdu hep herkes yamuk kalacak diye korktu ama napim mecbur koyuyodum onda çok güzel yatiyodu iyi ki de yatırmışim çok rahat ettim 😅