Mirac_21032019 Kubra89 tiny lovee cok cok memnunumm ilk aylarda kurtaricim oldu bnm simdide masaustu gece lambasi olarak kullaniyoruz
Sasah1441 Kubra89 ben fisher price kelebek rüyası aldım çok da seviyoruz orta projektörü ayrılıyor tavana yıldız yansıtıyor oyuncaklarda pusete de takılıyor memnunum ❤️❤️ tek sevmediğim yanı biraz boyu alçak
Tosbigim Kubra89 ben almadım.. kanz'ın birbirine geçirmeli halkaları vardı ebebekte geçenlerde onu aldım arabada oyalanır diye. Sonra aldım onu cibinliğe geçirdim. Farklı oyuncaklar astım halkaların arasına. Hatta şuanda bunu yazarken bile bebeğim ona bakarak oyalanıyor konuşuyor.... 10 liraya patladı bu iş bana..😁 bence şart değil..
Eddaaaa Biz eşimle birlikte yaptık donencemizi.. 2tane düz bı sopa , ip ve yapıştırıcı dan ibaret..4 tane de evde bulunan oyuncakları taktik
sedalala Eddaaaa ennn güzelini yapmışsınız. Ben de öyle yanarlı dönerli istemedim, önemli olan gözüyle onu takip etmesi çünkü. Bizimki de şu https://www.organicera.com/funfun-baby-organik-donence-p108846 bizim mahalledeki bebek eşyaları satan dükkandan aldım, hanımefendi eliyle yapıyormuş. Kızım bayılıyor keyif çığlıkları atıyor 😍
Eddaaaa Kubra89 evet oynayabiliyo biz çeviriyoruz elimizle🙂beşiği sallandığı için tekme atmasıyla da hareket ediyo
Eddaaaa [url=https://hizliresim.com/valr6D][img]https://i.hizliresim.com/valr6D.jpg[/img][/url] bu da donencemiz
Kubra89 Tosbigim aaa bende aldım ondan iyi fikir donence ta pazartesi gelecek bende yapayim bunu guzel fikir tessekkurler 👍😊
AryamH Kubra89 chicco büyülü düşler var bizde ama hic sevmedi. Karanlikta tavana isik yansitiyor bazen onu izliyordu. Simdi 8 aylik hic bakmiyor bile