ihsanbebek ayy ben yeni doğum yapmistim ilaclar yan etki yaptı yetmedi bahar alerjjim çıktı bitane kullanıyorum deloday bide onun az dozlu olanı var alrex miydi neydi net hatrlamiyorum eminde değilim açıkçası ama kızım 2 aylık falandi öluyodum çocuk Dr na kadın doğuma sordum kullanabilrisin dedi ve kullandım biseyde olmadi şükür şuan bende başladı bugün burnun bogazim hep maf bis ekilde🥺