Hanımlar bebegim 6 buçuk aylık biliyorum kundağı çok önce bırakmamız gerekirdi 3. Ayından sonra çok denedim tek kolunu çıkardım yada uyuduktan sonra açtım filan ama olmadı ya tamamen uyandi yada 2 3 dk sonra her defasında ve uyanınca geri uyumayıp çok huysuzlandı. Kundağı bu ara kesin bırakmamız gerek bi tevrübesi olan varmı ?