Hkshkshsk Nisaask bende bugün bı umut bekledim ama yatmadı yarın yatar inşallah cumarteside çekeriz insallah
tombikdonerkankasiiskender Normalde bir gün önceden yatırıp ertesi gün çektiriyodular bu sefer öyle olmadı yatmadı hala