Oğlum 4 kg 210 gr olarak doğdu. 1,5 hafta sonra 4000 kg olarak kilosunu ölçtürdük. Bugün tam 15. Gün ve oğlum 4300 kg. Bu esnada göğüsümde kitle olduğu için 2 gün önce biyopsi oldum ve biyopsi olduğum göğüsten emziremiyorum sağıp veriyorum ( o da az çıkıyor). Şu an tek göğüsümle emziriyorum ama oğlum doymuyor gibi sürekli göğüsümde ve ayrılınca göğüsten devamlı ağlıyor. Herhangi bir gaz problemi de yok. Artık dayanamayıp 1 öğün mama vermek zorunda kaldım. Oğlumun sürekli emmek istemesi normal mi? Kusuyor da emerken doyduğunu da düşünüyorum ama ilk zamanlara göre daha çok göğüsümde kalıyor. 1 saati buldu bugün. Düşüncelerinizi merak ediyorum.