Hfzbusra34 Arkadaşlar gögüs ucu aparatı kullanmk zorunda kaldım hemşireler aldırdı şimdi kuzum onunla verince kaydırıyor süt boşa gdyr ve direk ağzına akmaynca sinirlenir nasıl bırakmam lazım lütfen bilm fikir versin. Emzirme danışmanına mı başvursammm
Binnurayaz Oğlum 4 aylık doğduğundan beri kullanıyoruz tutturak verdiğim için hiç öyle bir sıkıntı yaşamadım siz yapılacağını düşünüp tutmuyormusunuz acaba?