ada_21 1,5 - 2 aylık dı bebeğim ilk uçak seyehatini gerçekleştirdiğinde 8 aylık şu an ayından fazla uçak seyahati yaptı. Benim önerilerim:
Bebeği küçük olanlar kanguru daha pratik.
Uçakta mutlaka emzirin, ben emzik kullanmıyordum. Emdiği zamanlarda emzirdim emmek istemediği zamanlarda ağlamasına müsade ettim kulakları basınçtan etkilenmesin diye.
Sevdiği atıştırmalıkları alın ben 4 aydan snra file emzik verdim meyve filan koyup.
Sevdiği oyalayıcı kitapları ve oyuncakları yanımızda bulundurun. Vakumlu oyuncak çok oyalıyor cama yapıştırıyorum ben.
Ekstra alışık olmadığı bir oyuncak ya da kitap dikkatini toplaması için işe yarıyor.
Kalın giydirmeyin kat kat giydirin havanım durumuna göre üzerinden bi kat soyabilirsiniz. Ve yanımızda mevsime göre battaniye olsun bazen uçak içi soğuk olabiliyor.
Islak mendil vb bir temizlik ürünü mutlaka olsun yanınızda.
Benim önerilerim böyle ☺️