minikprensannesiiiii Kızlar oğlum 1 buçuk yaş aşısını oldu ama bacağının birinde şişlik kızarıklık oldu şişlik te biraz büyük yarın sağlık ocağını arayacağım ama başına gelen varmı neler yaptınız ebemiz kolonya ile ovala demişti yaptım ama pek faydası olmadı
61Alaz61 minikprensannesiiiii Bacağına buz uygulaması yaparsanız şişliği iner kızarıklığı gider telaş etmenize gerek yok çünkü aynı durumu bizde yaşadık