Tontis_annesii Kızlar bebeğim grip olmuştu şuan da iyileşti ama 2 gündür hiç bişey yediremiyorum 1 kaşık alıp bırakıyor asla yemiyor ya sütüm de çok yok napcam nasıl yedircem tavsiyeniz var mı ? 8 ay 22 günlük bu arada