Bizimhikayemiz altı aydır onu kullanıyorum zaten kalkıp emziriyorum kontrol ediyorum,iki yastık arasına sıkıştığıni görmedim hiç nasıl sıkışıyor iki yastık arasına sadece reflü yatağını kullanıyorum uzerinede karnının üzerine gelecek şekilde yorganını atıyorum, gece de alıştırmaya başladım artık uyuduktan sonra reflü yatağından alıyorum beşiğine dümdüz yastıksiz koyuyorum uyanırsa tekrar uyutuyorum reflusunde sonrası yine alıyorum ordan beşiğine koyuyorum, bundan önce reflü yatagiyla birlikte koyardım beşiğine ama kontrol ederdim hep