Merhaba Haziran ayında doğum iznim bitiyor ve çalışmaya başlayacağım bebeğim 9 aylık olmuş oluyor bebeğime annem bakicak ama şöyle bir sorun var annem ablamın cocuguna da bakıyor 2.5 yaşında. Annem Avrupa yakasında ben Anadolu yakasında oturuyorum 2 hafta annem bize 2 hafta ben annemlere gelip kalıcam o şekilde bir süre idare edeceğiz ablam yeni doğum yaptığında eşini kaybetti annem ve ben yeğenime baktık ben evden çalıştığım için benimde desteğim oldu bebek 1.5 yaşındayken ben evlendim. Şimdi benimde bebeğim var yeğenim de ufak tabi benimkini kıskanıyor annemin kucagina almasına bile tahammülü yok bağırıyor ağlıyor bu şekilde annem ikisine de bakabilir mi bilmiyorum çok zorlanır ben evden çalışacağım desteğim illaki olur ama yeteceğini sanmıyorum annem bakarım bir deneyelim diyor ama içim hiç rahat değil 6 ay ücretsiz izin alsam mı bilmiyorum ücretsiz izin alırsam bebeğim 1.5 yaşında olacak en azından ek gıdaya iyicene alışır oyun ayları gelmiş olur belki benimle bile kalabilir evden çalışacağım için. babannesi 2 sene sonra emekli olacak emekli olunca bakarım diyor ama çocuk zaten o zaman 3 yaşında olacak bir konusuyoruz ben bakarım diyor bir konusuyoruz emekli olunca 2 sene daha çalışmam lazım borçlar var diyor ne yapacağını şaşırıyor kısacası sizce Haziran’da çalışmaya başlamalı mıyım evden çalışacağım yoksa 6 ay ücretsiz izin almalı mıyım evimiz kira değil eşimin maaşı 14 bin. Çalışmak istiyorum ama bebeğime kıyamıyorum annem zorlanacak TV ile büyüsün istemiyorum illaki çocuk dursun diye TV bakiticaklar çocuklar arasında kıskançlık olacak kaç yaparken göz çıkarmak istemiyorum eşim çalış diyor ama bebeğimden de ayrılmak istemiyorum eskisi gibi ilgilenemeyecegim sonuçta. Siz olsaydınız ne yapardınız