Kızımın eli sürekli saçında doğduğundan beri. Saçı çok olmadığı için tutamıyor ama tutmaya çalışıyor yani. 6 aylık şu an. Çok korkuyorum ilerde saçlarını çekiştirir diye. Kel kalanlar bile oluyormuş :( var mı bunu yaşayan acaba büyüdükçe ne oldu böyle bir durum yaşadıysanız