TtazeAnne ben hiçbir zaman hiçbir konuda takmadım. Ne kilosunu ne boyunu ne kaçıncı ayda oturduğunu, tabi doktor normal dediği sürece. Herkesin bebeğinin gelişimi farklı, yüzüstü daha fazla zaman gecirirse yakındır herhalde emeklemesi. Bizimki de öyle totisi kaldırıyor ama yemiyor dahası 😂 sürünerek de ulaşıyorum nasılsa diyor herhalde