Benim kızım da 2 gün önce 4.ayina girdi. 3-4 gündür çok huzursuz memeyi 10 sn emip bırakıp etrafını izliyor tam doymuyor sürekli ağlıyor, gece sabaha kadar uyanmayan kızım 3-4 gibi kalkıp oturuyor. Bı anda çığlık atmalar canı yandı sanıp korkuyordum başlarda. Elini ağzına getirip öğürmesi de var. Çok yoruyor bu aralar. Sürekli benimle konuşun ilgilenenin diyor. Meğer atak haftasına mi girmiş