Bebegim 10 aylik Normalde çok düzenli uykusu vardı taki su son 3 güne kadar bi sıkıntısıda yok akşam 10 da gece uykusuna geçiyoruz gündüz 1 kere 2 saat uyur her zamanki rituelimiz yani ama 3 gündür gece 3 4 gibi uyanıp etrafa neşe saçıyor 😀tekrar uykuya dalmasıda 1 saati buluyor ne zaman biter bu durumu yasayaniniz var mi